Textul siglei
[Aceastăpovesteconținespoileremajoredinpenultimulepisoddin[ThisstorycontainsmajorspoilersfromthepenultimateepisodeofSerie„Biserică și stat.”]
În sfârșit, Serie și-a luat rămas bun de la „lumea dragă, dragă a unui tată”, în timp ce diverșii actori ai dramei HBO s-au adunat pentru înmormântarea lui Logan Roy (Brian Cox). Filmată în Biserica Sf. Ignatius Loyola din New York, în Upper East Side, secvența funerară din centrul penultimului episod al serialului, „Church and State”, iese în evidență ca una dintre cele mai opulente scene din acest serial cel mai opulent. , cu sute la îndemână pentru a-i fi martori pe frații Kendall (Jeremy Strong), Roman (Kieran Culkin), Shiv (Sarah Snook) și Connor (Alan Ruck) și-au luat rămas bun de la tatăl lor.
În fruntea procesiunii era Mark Mylod, vechiul Serie regizor și producător executiv responsabil pentru aducerea la viață a unora dintre cele mai importante episoade ale seriei câștigătoare de Emmy, nu în ultimul rând episodul morții lui Logan, „Nunta lui Connor”. Miza crește din ce în ce mai mult în „Biserică și stat”, pe măsură ce familia Roy își îngroapă tatăl (sau, mai exact, îl plasează într-un mormânt al unui magnat de hrană pentru animale de companie și într-un mausoleu de 5 milioane de dolari), apoi se întorc la munca lor obișnuită de a se sfâșie reciproc în politici. bucăți. Și oricât de sus este ștacheta acum, este din ce în ce mai sus doar cu un singur episod de Serie rămânând înainte ca cortina să cadă pentru totdeauna – un eveniment pe care Mylod îl va prezida din nou, după ce a regizat finalul serialului.
Totuși, primul lucru este primul. Cum s-au unit exact „Biserica și Statul”? De mai jos, The Hollywood Reporter discută cu Mylod pentru secretele din spatele construirii penultimului episod alSerieși puțin (dar doar puțin) din ceea ce urmează în finalul seriei foarte așteptat.
Este a doua zi după difuzarea „Church and State” și încă mă mai ies de la el. Îmi imaginez că s-ar putea să fii încă răvășit de regizorul acesta, chiar dacă a trecut ceva timp.
Este cu adevărat adevărat, de fapt. Sincer, încă nu simt că am părăsit emisiunea. Treceam prin Londra în weekend pentru că fusesem în străinătate, văzând o familie și am ajuns să mă întâlnesc cu [series creator Jesse Armstrong] și unii dintre scriitorii de acolo. A fost amuzant. Sunt întotdeauna ușor nervos că atunci când ne întâlnim împreună, dar nu facem spectacolul împreună, va exista un sentiment de „Despre ce ar trebui să vorbim acum?” Dar a fost cu adevărat minunat. Mi s-a părut ca venind acasă.
Asta îmi sună destul de plin de speranță. Vă adunați cu toții și toată lumea tace, iar cineva spune… „Sezonul cinci?”
(râde) Nu.
O altă rundă de felicitări este pentru nu doar pentru acest episod în ansamblu, ci pentru a reuși să păstrați moartea lui Logan o surpriză atunci când filmați într-un forum atât de public precum Sfântul Ignatie. Cum ai reușit să păstrezi secretul?
S-au întâmplat multe despre care nu eram direct la curent, dar am avut o mulțime de conversații și întâlniri de planificare chiar la începutul sezonului cu privire la modul în care am putea gestiona asta. HBO a fost fantastic cu resursele și sfaturile pe care le-au dat cu beneficiul experienței lor, încercând să păstreze un secret în universul social media. Primii pași au fost destul de simpli. De la episodul trei înainte, după ce Logan a trecut, practic am înlocuit cuvântul „Logan” din fiecare scenariu cu numele Ewan. [Logan’s brother played by James Cromwell.] Așa că am jucat-o ca și cum personajul lui Jamie ar fi trecut. Când a fost vorba de înmormântare din episodul nouă, am facturat-o în toate scenariile noastre și chiar în afișe din afara bisericii, ca și cum ar fi fost înmormântarea lui Ewan. Asta a fost prima etapă.
Următorul lucru a fost acordurile clasice de confidențialitate pe care le-am cerut tuturor actorilor noștri de bază să le semneze. Când ai literalmente multe sute de oameni de fundal timp de câteva zile, capacitatea lor de a lipi o postare anonimă Reddit… există modalități, sunt sigur. Dar nimeni nu a făcut-o. Nu le-am cerut doar să semneze un NDA. Am vorbit cu ei, a făcut-o echipa HBO și am vorbit cu toții cu ei, cerându-le să păstreze secretul: „Să nu stricăm plăcerea fanilor emisiunii. Să avem asta ca micul nostru secret. Să nu spunem nimănui. Ține-l liniștit. Evident, spune-le partenerilor tăi acasă, dar te rog să-l ții sub pălărie.” A fost din bunăvoință, într-adevăr. Toată lumea obligată. Sunt extrem de recunoscător pentru asta și de fapt destul de mișcat de asta. Uneori poate fi o lume atât de cinică. Că toată lumea a păstrat secretul a fost cu adevărat fantastic.
Brian Cox a dezvăluit că a fost disponibil pentru a filma scenele de înmormântare, puteți împărtăși vreo poveste din timpul său pe platou? De asemenea, s-a mai descoperit că soția sa, Nicole Ansari-Cox, a interpretat-o pe Sally Anne, una dintre fostele flăcări ale lui Logan.
Nicole a venit [for the role] și a fost cu totul coincidență. Ea a întrebat dacă poate să-mi facă umbră pentru că este regizor și a întrebat dacă poate să iasă și să mă urmărească pentru episod. M-am bucurat ca ea sa faca asta. Este o persoană cu adevărat minunată și un regizor grozav. Deci ea era cu mine oricum. Când am primit scenariul, există acest personaj, Sally Anne. Ea a spus: „Acesta sunt eu! Este exact profilul meu. Te superi dacă citesc pentru asta?” I-am spus: „Nicole, elimină-te!” Și ea a fost fantastică. Deci ea a primit rolul. Ea a devenit umbra regizorului și a jucat-o pe Sally Anne.
Să fiu sinceră să-l avem pe Brian acolo a fost distracție bună. Mi s-a părut ciudat de shakespearian, având această fantomă atârnând în jurul bisericii. Brian a fost de acord să vină ca parte a direcției greșite că a fost înmormântarea lui Ewan. L-am rugat să tragă la o oră foarte publică în afara bisericii, astfel încât dacă ar fi paparazzi sau oameni care caută acele pesmeturi, să-l vadă apărând de parcă ar veni la înmormântarea lui Ewan. Așa că a stat cu noi și în biserică, foarte mult ca parte a cortinei de fum pentru a păstra secretul.
Era el vizibil pentru actorii care și-au rostit elogiile?
Nu, i-am cerut în mod special să nu fie în biserică pentru acele momente. Nu am vorbit direct cu Brian despre asta, dar sunt destul de sigur că nici el nu și-ar fi dorit să fie acolo. Era un fel de „înăuntru și ieșire” pe zi. Totuși, nu cred că ar fi fost de folos nimănui, el însuși sau ceilalți membri ai distribuției, să fie prezent în elogii.
Ar fi un ou de Paște fabulos dacă una dintre cele patru camere ale tale l-ar surprinde pe Logan în rândul din spate, ca o fantomă a Forței.
Grozav. ( râde.) „Toată chestia asta este o farsă!”
Ați vorbit în filmul din spatele scenei episodului despre faptul că aveți timp limitat pentru a filma în biserică și că vă sprijiniți pe mai multe camere pentru acoperirea filmărilor foarte, foarte lungi. Trebuie să fie atât de multe pe care le-ai capturat, încât nu am apucat să le vedem. Ceva evidențiat?
Va suna ca un răspuns stoc, dar sunt atât de multe dintre ele, într-adevăr, mai ales cu o distribuție ca aceasta, încât nici măcar nu pot da un specific. Au oferit atât de mult tot timpul și există doar atât de mult pe care le poți strânge într-un episod. Este o parte din motivul pentru care episodul durează 80 de minute. Motivele pentru care a fotografiat atât de repede a fost o combinație de motive creative și prozaice. Creativitatea pe care am învățat-o în mod special în episodul trei, odată cu dispariția lui Logan, și în patru sezoane de lucru cu această distribuție, este că toți beneficiază masiv în scene foarte emoționante de a lucra într-o interpretare cât mai imersivă și neîntreruptă posibil. Acesta a fost imperativul creativ, de a rula întregul serviciu, de la furtunul funcționar până la cel care se retrage, într-o singură luare neîntreruptă.
Al doilea element a fost că l-am iubit pe Sfântul Ignatie ca pe o biserică. S-a simțit ca locul perfect pentru serviciu. Dar ne-au putut oferi doar atât de mult timp, cred că două zile și jumătate pentru acest număr mare de pagini. A trebuit să ne dăm seama cum să obținem toată această acoperire într-un timp atât de limitat. Am instalat această galerie de camere live în vestibul, unde am putut vedea toate cele patru camere făcând această rulare și reîncărcare, care a simțit că a fost abordarea potrivită pentru a acoperi efectiv toate aceste piese. Până când l-am filmat, știam scenariul invers și cunosc atât de bine distribuția, așa că știu ce vom obține, deși ei mă surprind mereu. Aș anticipa să sară câteva rânduri înainte în scenariu pe măsură ce lucrurile se întâmplă, prepoziționând o cameră pentru un anumit grup sau o anumită fotografie de grup, în așteptarea a ceea ce credeam că mi-ar putea oferi. Dar întotdeauna vor fi surprize și mereu vor fi lucruri care ne vor lipsi. Dar am făcut doar câteva preluari pentru că atunci când ai atât de mulți oameni care rulează întreaga secvență și ai profituri ușor în scădere de la ceva atât de emoționant și ceea ce actorii pot oferi… nu este ceva ce vrei să faci prea des.
Dar cea mai frumoasă surpriză a mea, și a fost doar o bănuială pe care o aveam, asta a fost [Harriet Walter as Logan’s wife Caroline] ar putea să ne dea o reacție mare la cuvintele lui Kendall despre acești copii „pe care i-a făcut”. M-am asigurat că există o cameră poziționată acolo pentru Harriet. Ea a ucis-o absolut. Am râs în hohote, a fost o reacție perfectă. Există un sentiment minunat când ai actori de acest calibru, zeci de ei împrăștiați în jurul acelei biserici, că atunci când simt un aparat de fotografiat oriunde în apropierea lor, se vor asigura că îți oferă ceva și atunci când camera este acolo.
Logan este uneori vorbit despre o planetă la fel de mult ca despre un om, Shiv chiar numindu-l o „lume a unui tată”. Cât de mult ați simțit o pierdere de gravitate pentru spectacol în epoca post-Logan?
A existat o nesiguranță naturală în timpul episodului trei și, de asemenea, când plănuiam sezonul; știam că trebuie să schimbăm paradigma și unghiul tensiunilor dramatice din miezul spectacolului. Știam că trebuie să facem acea schimbare pentru a menține spectacolul în evoluție. Dar cu asta, desigur, pierdeam această prezență extraordinară a lui Brian Cox și a personajului său. Evident, personajul lui Brian continuă să trăiască în drum [Sean Bean’s] prezența făcută după sezonul unu alGame of Thrones. Știam că prezența va fi încă aici, dar conflictul direct a trebuit să treacă pe o altă axă. Desigur, eram nervoși din cauza asta. S-ar simți la fel de puternic? S-ar simți diluat în vreun fel? Toate aceste tipuri de insecurități naturale.
Pe măsură ce scenariile au început să apară și toți s-au ridicat pentru a prelua acele noi tensiuni și a strânge acele fire de pian între acele personaje – cu Matsson în special și Alexander [Skarsgård] fiind atât de minunat, oferindu-ne o nouă axă acolo pentru a evolua — am început să simt că nu mi-ar fi dor mai puțin de Brian, dar am început să îmbrățișez acea reîmprospătare, acea nouă aromă și să găsesc acele noi tensiuni. Pentru mine, și sper să trec până la sfârșitul sezonului, dar oamenii își fac propriile judecăți, sunt doar foarte mândru de sezon și de serie, evident. În cazul acestei conversații, episoadele patru până la 10 [of season four]am găsit o modalitate de a exista fără personajul lui Brian.
În timp ce Roy procesează o stea căzută în universul lor, restul lumii din afara bisericii este în flăcări, datorită ascensiunii lui Mencken (Justin Kirk). Chiar și titlul, „Biserică și stat”, vorbește despre durerea familiei intersectându-se cu realitatea politică și cu ambițiile lor. Cum ați găsit acest echilibru și cum ați adus la viață o parte din tulburările politice?
Trebuia să ne gândim la juxtapunerea dintre intimitatea experienței emoționale a fraților și puritatea acelei dureri, cu bineînțeles, mașinațiunile personajelor și încercând să se poziționeze. Este prea grozavă o cameră plină cu senatori și fiecare punct de putere al instituției pentru ca aceștia să nu fie tentați să intre în elementul „Stat” al titlului. Desigur, „Statul” se extinde și în afara bisericii, reverberațiile din manipularea de către ei a apelului prezidențial din noaptea precedentă. La un anumit nivel, este un pic de prost nd. Chiar și cu resursele mari ale HBO și ale emisiunii noastre, cum reprezinți o țară întreagă în urma acelui apel politic? Am încercat să o fac economic, să dau acel sentiment de tensiune.
Din fericire, nu a trebuit să inventezi prea multe pentru traficul din New York.
Da, a fost un cadou. ( râde.) A trebuit doar să filmăm în jurul orei de vârf. Dar există momente mici, cum ar fi o benzină care poate fi trecută pe furiș între doi protestatari, sau lucrul cu care newyorkezii și mulți americani sunt familiarizați, scăparea vitrinelor și a magazinelor. Acele mici momente mi s-au părut bine că am făcut aluzii, fără a încerca să arăt protestul masiv, chiar până la ultima scenă. În ceea ce privește elaborarea episodului, acolo am vrut să aducem împreună epicul și intimul. Ai acel nihilism al personajului lui Kieran în acele momente, acea ură de sine și atunci acel moment de caracter personal se ciocnește cu statul. Acolo se întâlnesc „Biserica și Statul”, statul fiind uriașa consecință a protestului care a fost oprit pe Fifth Avenue, în timp ce poliția încearcă să disperseze acea mulțime.
A mai rămas un singur episod până să știm cum se termină această poveste. Aveți pesmet pe care îl puteți stropi în iaz pentru ca noi să îl ronțăm în timp ce așteptăm să vedem cum Serie împachetări?
Evident, nu am de gând să-ți spun nimic. Dar sunt într-adevăr mândru de asta și de sezon. Există această greutate pe care Jesse și cu mine am simțit amândoi trecând prin sezoanele următoare. Cum ridicăm ștacheta? Cum rămânem acolo sus după ce primul sezon a fost respectabil? Sezonul doi s-a simțit și mai bine în ceea ce privește faptul că ne simțeam că știam cu adevărat care este spectacolul și a existat o reacție atât de frumoasă și populară la el. Cum facem asta din nou pentru sezonul trei? Întotdeauna am reușit să construim și să creștem, așa că toți am simțit această greutate extraordinară până în final. Cum încheiem acest spectacol? Cum îl onorăm? Cum onorăm personajele și toate lucrurile pe care le-am explorat în patru sezoane? Am intrat atât de frică că nu o voi onora și am ieșit din ea, din editia finală, după ce am blocat poza, simțindu-mă foarte mândru. Depinde de spectatori ce fac despre asta. Dar nu cred că am fi putut încerca mai mult. Eu chiar nu.
Interviu editat și pentru lungime și claritate.
Serie lansează noi episoade duminică la 21:00 pe HBO și Max. Urmăriți împreună cu THRluiSerie acoperire din ultimul sezon.