Trecerea MCU a lui James Gunn, Gardienii Galaxiei Vol. 3, a venit chiar mai sus decât anticipa Disney. Aveam impresia că sâmbătă seara a fost de 116 milioane de dolari. Poza este acum la 118,4 milioane de dolari per Disney în această dimineață, după o duminică de 31,4 milioane de dolari (ieri era estimată la 27 de milioane de dolari). Aceasta este a 12-a cea mai mare deschidere din toate timpurile în luna mai și peste 8 milioane de dolari înaintea celor 110 de milioane de dolari estimați.
Disney a realizat această performanță în acest AM dintr-o campanie de parteneriat promoțional global, evaluată la 90 de milioane de dolari, ne spun sursele publicitare. Am înțeles că această sumă este mai mult decât dublul cheltuielilor pentru cele două anterioare Gardienii Galaxiei filme combinate.
Povestea similară
„Gardienii Galaxiei Vol. 3′ Rockets la deschiderea globală de 282 de milioane de dolari – Box Office internațional
În concordanță cu tema filmului, mai mulți parteneri au licențiat melodii populare din anii 80 și 90 pentru a fi incluse în spoturile lor de marcă comună pentru a face legătura cu teme cheie (de exemplu, familie, distracție, comedie). Acești parteneri au inclus McDonald’s, King’s Hawaiian, General Mills, Enterprise, Microsoft, Realtor.com și Cisco.
McDonalds a debutat cu un program Happy Meal în SUA, LATAM și China, împreună cu opt jucării ale personajelor din film care leagă între ele. Acest lucru a fost susținut în continuare cu o ofertă UberEats US BOGO. Pentru a da viață filmului, a fost dezvăluit un spot TV personalizat „în lume” plasat în „Knowhere” (noua bază de domiciliu a Guardians) cu un dans cu Groot.
King’s Hawaiian Bread Co. a început sezonul de grătar cu un loc personalizat despre un grătar de familie cu câțiva oaspeți noi, inclusiv Rocket și Groot, precum și o ofertă de film la 13.000 de magazine naționale de băcănie/retail de masă.
NASCAR a intrat și ea în acțiune cu o mașină împachetată cu tematică de film condusă de Brad Keselowski, care a debutat în timpul cursei AdventHealth 400 NASCAR Cup Series.
HelloFresh a lansat o serie nouă, ediție limitată, Guardians Recipe Adventure, cu șase rețete inspirate de film, împreună cu kiturile de aventură Guardians Snack, astfel încât fanii să poată crea versiuni HelloFresh a două gustări intergalactice gustoase – Zarg Nut Bites și Mango Milky Fizz, completate cu cutii de lapte și borcane de colecție. . În spotul personalizat vedem ce a adus „extratereștri” la birou. Campania a fost legată de o loterie cu circuitul nr. 3 Cinemark.
cerealele General Mills aveau GOTG3 preluări la cutii de Cinnamon Toast Crunch, Lucky Charms, Reese’s Puffs, Trix and Cookie Crisp, Groot-Gurt Go-Gurt și seturi de cereale în ediție limitată cu seturi de ace cu tematică de film, disponibile la Walmart începând.
Enterprise și-a programat campania la începutul sezonului de călătorie de vară legat de tema de explorare a filmului cu suport TV/digital și social, o sponsorizare în premieră mondială și un spot personalizat.
Microsoft, un partener MCU de lungă durată, a profitat de integrarea filmului MP3 Zune, aducând un omagiu dispozitivului original eșuat și făcând echipă cu Redwire pentru a-i oferi o a doua șansă la bordul Stației Spațiale Internaționale prin tehnologia de imprimare 3D. Microsoft a lansat un întreg site dedicat gadget-ului său, cu o scurtă reclamă cu Guardians, care a promovat educația în rândul studenților, creând diferite activități cu tematică spațială pe site-ul web pentru tinerii exploratori.
Campania Realtor.com a fost inspirată de locațiile intergalactice văzute în filmele Guardians și le-a oferit fanilor șansa de a „deține locul tău în spațiu”. Fanii au putut să răspundă la un test pentru a câștiga „unități” digitale pentru a debloca coordonatele pentru propria lor bucată din galaxie, cu locații care acoperă șase setări intergalactice din MCU, inclusiv Knowhere, Morag și Sovereign.
De asemenea, a existat o echipă între Disney Marvel Studios și Cisco, care s-a concentrat în jurul protecției cu noul produs de securitate de autentificare multifactor al mărcii. Acesta a inclus un spot care a celebrat paralelele dintre Guardians (o forță pentru bine în întreaga galaxie) și Cisco Duo (un gardian pentru binele afacerilor de pe tot globul), împreună cu o ofertă de bilete Fandango pentru șansa de a câștiga permise pentru a vedea film.
În China, juggernauts Alipay și JD au susținut imaginea cu publicitate cinematografică și companiile de tehnologie Samsung, Netease și Razer au contribuit cu în aer liber și digital/social. Alte piețe care au participat au inclus Indonezia, Malaezia, Filipine, Singapore, Thailanda, Coreea și Vietnam cu activări precum oferte speciale de bilete, POS în magazin, instalații de mall-uri tematice și cadou cu achiziție.
În Brazilia, programul de recompense al Visa a susținut filmul threequel cu publicitate cinematografică și multe altele. Kia a organizat o loterie în Mexic pentru o călătorie pentru patru persoane, iar Motorola a primit un cadou la cumpărare. Virgin Plus a fost partener în Canada.
Termenul limită a fost acolo la San Diego Comic-Con în iulie anul trecut, când Gunn a urcat pentru prima oară pe scenă cu distribuția, a arătat primele imagini și High Evolutionary a prăbușit Sala H. Atunci GOTG3 campanie lansată oficial.
La Brazilia Comic Con din decembrie, a debutat trailerul teaser, care a dus la un debut online simultan împreună cu teaser poster. Debutul trailerului a fost în compozițiile superioare, generând 121 de milioane de vizionări în 24 de ore, iar trailerul a avut tendințe pe Twitter și a ajuns la tendința #2.
Printre unele dintre cascadorii transmise pentru a împinge imaginea, prezentatorii sportsCenter, Jason Fitz și Arda Ocal, s-au umflat ca Groot într-o piesă de conținut personalizat cu starul filmului Chris Pratt. La Adult Swim, un „Grootologist” a defalcat sensul „Eu sunt Groot” în conținut personalizat. La ABC, trei au fost momente de poveste în cadrul unui episod, cu mențiuni de film cu aspect special înconjurător atât pentru Recrut și Soții Conner. Pe Freeform, distribuția a răspuns întrebări arzătoare ale fanilor în timp ce pe Univision, în timpul jocului Santos Laguna vs Cruz Azul, a existat o funcție în joc cu Zoe Saldana și Pratt.
Pe 1 aprilie, un nou spot TV a debutat în jocul NCAA Final 4, anunțând că biletele vor fi puse în vânzare pe 3 aprilie. În sprijinul mesajelor de vânzare a biletelor, ziua a fost plină de conținut și artă nou, inclusiv o masă rotundă Fandango Cast. cu Pratt, Karen Gillan, Sean Gunn și Gunn; foi partener exclusiv (IMAX, Dolby, RealD, ScreenX, 4DX și Fandango). Gunn a anunțat și pe rețelele sociale coloana sonoră și afișul listei de melodii.
GOTG3Campania muzicală a lui a fost cea mai mare din franciză și a prezentat muzică de câteva decenii în trailere, spoturi de televiziune și activări digitale. Albumul cu coloană sonoră de 17 piese a fost lansat pe vinil, CD și casete de colecție cu nouă modele de personaje unice. Campania a inclus promoții precum Target Media Wall în peste 1.800 de locații, spoturi TV, reclame online și în aer liber în NYC Time Square. În plus, un eveniment special pentru fani la Amoeba Music a prezentat o performanță live a lui Royston Langdon de la Spacehog.
Un mare punct culminant legat de muzică: activarea Coachella „Knowhere Depot”, care a intrat în zeitgeist-ul festivalului, în timp ce participanții au fost încurajați să se oprească la pop-up în timpul călătoriei. Panourile publicitare de-a lungul autostrăzii au oferit locația, iar Knowhere Depot a oferit oportunități de fotografiere și swag gratuit pentru participanții la festival. Radioul K-GOTG a fost lansat și ca oficial Gardienii Galaxiei Vol. 3 Program radio Spotify.