Coca-Cola foloseste scriptul curbat, cunoscut si deosebit inca din 1887, iar din 1920 faimosul logo a fost plasat pe un fond rosu, pe sticla de cola.
Insa acum marca companiei s-a inverzit, cel putin in Argentina.
Gigantul de racoritoare a lansat in aceasta tara Coca-Cola Life, care este indulcita cu zahar si cu indulcitor natural din Stevie, care nu are nicio calorie, relateaza Daily Mail.
Noul produs are eticheta verde si este ambalat intr-o sticla reciclabila, ce are in compozitie 30% material vegetal.
Reprezentantii Coca-Cola au spus ca sticla “arata si poate fi reciclata exact ca si PET-ul traditional, insa noul material este prietenos cu mediul”.
Noua bautura are 108 calorii per sticla de 600 mililitri – intre cola clasica ce are 250 de calorii si 0 calori din Cola dietetica.
Coca-Cola foloseste indulcitorul din Stevie in 45 de produse vandute in toata lumea.
Deocamdata nu se stie daca acest produs va fi lansat si in alte tari.
c2