24 mai (Reuters) – Kohl’s Corp (KSS.N) a raportat miercuri un profit surpriză, deoarece eforturile noului său director general de a schimba compania care și-a văzut marjele în scădere anul trecut au început să dea rezultate, trimițând acțiunile lanțului de magazine la fel de mult cât 19%.
Compania și-a menținut, de asemenea, obiectivele pentru întregul an, chiar dacă a înregistrat o scădere mai mare decât se aștepta a vânzărilor trimestriale comparabile în magazine.
Kohl’s beneficiază de eforturile CEO-ului Tom Kingsbury de a reduce dependența de reducerile care reduc marja pentru a reduce stocurile și pentru a se concentra pe categoriile solicitate, inclusiv îmbrăcămintea de lucru.
Analistul Fitch David Silverman a declarat că trimestrul a fost „un pas în direcția corectă pentru ca Kohl’s să poziționeze 2023 ca un an de creștere a veniturilor din exploatare și a fluxului de numerar”.
Acțiunile Kohl’s, care și-au pierdut aproape jumătate din valoare în 2022, au crescut cu aproximativ 8%, la 20,86 USD, după ce compania a raportat și o îmbunătățire cu 67 de puncte de bază a marjei brute trimestriale față de un an mai devreme și o scădere a cheltuielilor de operare.
Câștigul pe acțiune a fost de 13 cenți, depășind așteptările medii ale analiștilor de o pierdere de 42 de cenți, potrivit datelor Refinitiv IBES.
De asemenea, stocurile companiei au scăzut cu 6%, comparativ cu o creștere de 4% în trimestrul anterior.
„Am făcut progrese față de fiecare dintre prioritățile noastre cheie pentru 2023, în ciuda faptului că continuăm să funcționăm într-un context macroeconomic provocator… va fi nevoie de timp pentru ca impactul deplin al eforturilor noastre să fie realizat”, a spus Kingsbury la un apel al analistului.
Pentru întregul an 2023, Kohl’s și-a menținut previziunile privind vânzările și profitul.
„Clientul cu venituri medii este stors”, a spus Kohl’s Kingsbury, în timp ce compania a semnalat cheltuieli mai slabe ale consumatorilor.
Câțiva comercianți din SUA se confruntă cu o încetinire a cererii, deoarece clienții afectați de inflație reduc cheltuielile pentru articole neesențiale. Target (TGT.N) și lanțul de îmbunătățiri pentru locuințe Home Depot (HD.N) au adoptat o abordare conservatoare în previziunile lor anuale.
Mediul de retail provocator a determinat o scădere cu 4,3% a vânzărilor comparabile ale Kohl din primul trimestru, în comparație cu estimările de scădere de 3,9%.
Reportaj de Savyata Mishra în Bengaluru; Editare de Shinjini Ganguli și Shounak Dasgupta
Standardele noastre: Principiile Thomson Reuters Trust.