Acum in Arad avem city manager… mai pe româneşte administrator public. Acesta este Claudia Macra, care lucrează de ani buni în primărie, fiind directorul Direcţiei de Strategii Publice şi Comunicare. Claudia Macra a câştigat concursul la care a concurat, de altfel, singură pentru că nicio altă persoană nu a intrat în cursa pentru funcţia de city mamager.
Primarul Gheorghe Falcă spunea că semnează zilnic sute de documente, iar city-managerul îl va scăpa în primul de o parte însemnată din aceste semnături.
“Este un lucru care ajută foarte mult primarul pentru că preia cam 90 la sută din semnături şi dă posibilitatea ca primarul să aibă un timp de lucru pentru rezolvarea altor probleme mult mai mari. Există şi o coordonare mai bună între compartimente având conducerea acestui city manager”, spune Gheorghe Falcă.
City manager-ul are atribuţii pe resurse umane, supravegherea zilnică a departamentelor primăriei şi a conducătorilor acestora, pregătirea proiectelor bugetelor anuale, acordarea de consultanţă în diferite probleme de interes pentru consiliu, întâlnirea cu cetăţenii sau grupuri organizate ale acestora pentru o mai bună înţelegere a problemelor care îi preocupă, asigurarea normală şi eficientă a dezvoltării activităţilor realizate de municipalitate în baza unei înţelegeri aprofundate a modului în care acestea se desfăşoară. City-managerul Aradului mai poate îndeplini calitatea de ordonator principal de credite şi orice alte atribuţii relevante postului, în limitele legii.
Şi asta pentru că de acum avem city manager… mai pe româneşte administrator public. Acesta este Claudia Macra, care lucrează de ani buni în primărie, fiind directorul Direcţiei de Strategii Publice şi Comunicare. Claudia Macra a câştigat concursul la care a concurat, de altfel, singură pentru că nicio altă persoană nu a intrat în cursa pentru funcţia de city mamager.
Primarul Gheorghe Falcă spunea că semnează zilnic sute de documente, iar city-managerul îl va scăpa în primul de o parte însemnată din aceste semnături.
“Este un lucru care ajută foarte mult primarul pentru că preia cam 90 la sută din semnături şi dă posibilitatea ca primarul să aibă un timp de lucru pentru rezolvarea altor probleme mult mai mari. Există şi o coordonare mai bună între compartimente având conducerea acestui city manager”, spune Gheorghe Falcă.
City manager-ul are atribuţii pe resurse umane, supravegherea zilnică a departamentelor primăriei şi a conducătorilor acestora, pregătirea proiectelor bugetelor anuale, acordarea de consultanţă în diferite probleme de interes pentru consiliu, întâlnirea cu cetăţenii sau grupuri organizate ale acestora pentru o mai bună înţelegere a problemelor care îi preocupă, asigurarea normală şi eficientă a dezvoltării activităţilor realizate de municipalitate în baza unei înţelegeri aprofundate a modului în care acestea se desfăşoară. City-managerul Aradului mai poate îndeplini calitatea de ordonator principal de credite şi orice alte atribuţii relevante postului, în limitele legii.